Пошуковий запит: <.>II=mvuk/2007/5<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14 |
>1.
|
Головкіна, Н. Рекламна аудиторія: чому важливо розуміти поведінку покупця? [] / Н. Головкіна> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 5. - С. 4-10. - Бібліогр. в конці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Комунікації: реклама, public relations Кл.слова (ненормовані): рекламодавці -- рекламовиробники
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Фарат, О. Підвищення конверсії відвідувачів: ефективність сайту з точки зору пошукової оптимізації [] / О. Фарат, Д. Лалак> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 5. - С. 11-14. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Комунікації: реклама, public relations Кл.слова (ненормовані): Інтернет- ресурси -- сайт -- пошуковий трафік
Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Лалак, Д. Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Кочкіна, Н. Оцінка ефективності рекламної кампанії: вдосконалення наявної методики [] / Н. Кочкіна> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 5. - С. 16-18
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Комунікації: реклама, public relations Кл.слова (ненормовані): рекламна кампанія
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Захаренко-Селезньова, Анжела. Рекламні посередники на регіональному ринку товарів та послуг [] / А. Захаренко-Селезньова> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 5. - С. 19-23. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Комунікації: реклама, public relations Кл.слова (ненормовані): ринок товарі та послуг -- рекламодавець
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Решетнікова, Г. Визначення профілю цільового сегмента за допомогою дерева рішень [] / Г. Решетнікова, А. Жидков> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 5. - С. 24-27. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження
Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Жидков, А. Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Ковальчук, С. Роль маркетингових досліджень у впровадженні сучасних банківських технологій та технологій продажів на нетрадиційних ринках збуту (на прикладі сільського населення Хмельницької області) [] / С. Ковальчук> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 5. - С. 28-35
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): банківський сектор економіки -- маркетингові дослідження
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Кравченко, В. Сучасні страндарти ризик-менеджменту: основа дієвої системи управління маркетинговими ризиками компанії [] / В. Кравченко> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 5. - С. 36-40. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингова діяльність
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Норіцина, Н. Маркетингове ціноутворення як чинник прибуткової діяльності підприємства [] / Н. Норіцина> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 5. - С. 41-43. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингова діяльність
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Пилипчук, В. Мультибрендовий формат торгівлі на ринку спортивних товарів України [] / В. Пилипчук, В. Логвінова> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 5. - С. 44-48. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Бренди Кл.слова (ненормовані): ринок спортивних товарів
Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Логвінова, В. Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Новікова, И. Дев'ять життів споживача. Глобальне дослідження поведінки споживачів в Інтернеті від мережі Proximity Worldwide [] / И. Новікова> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 5. - С. 49-50
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Бренди Кл.слова (ненормовані): Інтернет- маркетинг -- Бренд- інтеграція
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Личова, Г. Міжнародний імідж України очима американських екпертів [] / Г. Личова> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 5. - С. 51-54. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг у світі Кл.слова (ненормовані): імідж України американськими екпертами
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Міхолап, С. Регіональні особливості зовнішньоекономічної діяльності підприємств республіки Білорусь [] / С. Міхолап> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 5. - С. 55-58. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг у світі Кл.слова (ненормовані): зовнішньоекономічна діяльність підприємств
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Віктор, Ян Євромаркетинг як навчальний предмет на факультеті менеджменту і маркетингу в Польщі [] / Ян Віктор> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 5. - С. 64-67. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг Польща Кл.слова (ненормовані): Економічна академія у Кракові
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Старостіна, А. Сучасні технології підготовки маркетологів в Україні [] / А. Старостіна> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 5. - С. 68-70
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): підготовка маркетологів
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
|